Prowadzimy szkolenia na wybrany temat lub projektujemy szkolenie odpowiadające potrzebom danej firmy.

Udział w szkoleniach handlowych sprzyja budowaniu profesjonalnej postawy wobec zawodu sprzedawcy, rozwojowi i wzrostowi kompetencji sprzedażowych. Wszystkie szkolenia są prowadzone w formie warsztatowej, metodami aktywnymi: mini wykład, dyskusja, ćwiczenia w parach i małych grupach, ćwiczenia indywidualne, scenki.

Tematy szkoleń

Kliknij w wybraną nazwę szkolenia i poznaj szczegóły:

PSYCHOLOGIA KLIENTA I TECHNIKI SPRZEDAŻY

Zakres tematyczny

  • Kategorie klientów i obsługa poszczególnych typów klienta
  • Budowanie autorytetu sprzedawcy
  • Rozpoznawanie potrzeb klienta i umiejętne odpowiadanie na nie
  • Komunikacja z klientem – narzędzia ułatwiające kontakt
  • Dostosowanie technik sprzedaży do kategorii klienta
  • Nawiązywanie długotrwałej relacji z klientem
  • Kontrolowanie trudnych sytuacji w sprzedaży

Czas trwania: 2 dni (16 godzin)

Korzyści:

  • Poznanie psychologicznych uwarunkowań procesu sprzedaży
  • Zdobycie umiejętności rozpoznawania określonych kategorii klientów
  • Umiejętność dostosowania procesu sprzedaży do rodzaju klienta
  • Trening elementów komunikacji z klientem służących budowaniu relacji
  • Zwiększenie sprzedaży dzięki wiedzy i umiejętnościom związanym z obsługą klienta

INTENSYWNY TRENING SPRZEDAŻY

Zakres tematyczny

  • Wizja i strategia sprzedaży
  • System obsługi klienta
  • Zarządzanie wartością dla klienta oraz wartością klienta
  • Cechy idealnego sprzedawcy/doradcy klienta
  • Metody pozyskiwania nowych klientów
  • Proces sprzedaży
  • Prezentacja handlowa
  • Kreowanie wizerunku
  • Techniki autopromocji
  • Od zachęty do zakupu
  • Finalizowanie sprzedaży
  • Trudne sytuacje w sprzedaży
  • System obsługi klienta
  • Budowanie lojalności i wartości klienta
  • Rozpoznawanie potrzeb klienta
  • Obsługa posprzedażowa klientów
  • Elementy negocjacji handlowych

Czas trwania: 2 dni (16 godzin)

Korzyści:

  • Umiejętność zaplanowania procesu sprzedaży
  • Zwiększenie własnej efektywności sprzedażowej
  • Poznanie i przećwiczenie zasad robienia pozytywnego pierwszego wrażenia w sytuacji sprzedażowej
  • Umiejętność przygotowania i przeprowadzenia korzystnej prezentacji handlowej
  • Zwiększenie pewności siebie w trudnych sytuacjach sprzedażowych oraz umiejętne radzenie sobie z trudnym klientem
  • Zwiększenie efektywności i jakości obsługi klienta
  • Rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnych i długofalowych relacji z klientami
  • Umiejętność zbudowania autorytetu handlowca
  • Poznanie i umiejętność zastosowania efektywnych strategii obsługi klientów
  • Rozwinięcie umiejętności negocjacyjnych

TRENING PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA

Zakres tematyczny

  • System obsługi klienta
  • Budowanie lojalności i wartości klienta
  • Relacje z klientem
  • Psychologia klienta – kategorie klientów
  • Rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań klienta
  • Obsługa posprzedażowa klienta
  • Budowanie autorytetu handlowca
  • Prezentacja handlowa
  • Finalizowanie sprzedaży
  • Techniki efektywnej komunikacji z klientem
  • Kierowanie rozmową z klientem
  • Budowanie profesjonalnego kontaktu – Savoir-vivre w bezpośrednich i telefonicznych kontaktach z klientami
  • Techniki zachęcania do współpracy
  • Obsługa klienta kluczowego
  • Obsługa trudnego klienta
  • Rozmowa telefoniczna z klientem
  • Informatyczne systemy zarządzania relacjami z klientem

Czas trwania: 2 dni (16 godzin)

Korzyści:

  • Zwiększenie efektywności i jakości obsługi klienta
  • Poznanie i przećwiczenie zasad robienia pozytywnego pierwszego wrażenia
  • Rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnych i długofalowych relacji z klientami
  • Zbudowanie autorytetu handlowca
  • Zwiększenie własnej efektywności sprzedażowej
  • Umiejętność identyfikowania klienta kluczowego
  • Poznanie i umiejętność stosowania efektywnych strategii obsługi trudnych klientów
  • Zwiększenie efektywności podczas rozmów telefonicznych z klientem
  • Poznanie zasad mailowej komunikacji biznesowej
  • Nabycie wprawy w stosowaniu systemów CRM

TELEMARKETING I TELESPRZEDAŻ

Zakres tematyczny

  • Specyfika telemarketingu – zasady, możliwości i ograniczenia.
  • Nawiązanie kontaktu z klientem i znaczenie pierwszego wrażenia.
  • Odczytywanie profilu klienta i potrzeb klienta.
  • Strategie obsługi określonych typów klientów.
  • Sztuka komunikacji – kształtowanie umiejętności mówienia i słuchania.
  • Skuteczna prezentacja usług przez telefon – umiejętne stosowanie odpowiedniej argumentacji
  • Telefoniczne negocjacje z klientem
  • Sytuacje trudne i pozytywne znaczenie obiekcji w kontakcie z klientem
  • Utrzymywanie pozytywnej relacji z klientami – budowanie zaufania i przywiązania.

Czas trwania: 1 dzień (8 godzin)

PROSPECTING – SZTUKA POSZUKIWANIA NOWYCH KLIENTÓW

Zakres tematyczny

  • Co to jest prospecting?
  • Rodzaje prospectingu
  • Narzędzia wykorzystywane w działaniach prospectingowych
  • Budowanie skutecznego procesu prospectingu
  • Profil idealnego klienta – od czego zacząć?
  • Analiza oferty
  • Określanie potencjalnych klientów
  • Wykorzystanie wiedzy o dotychczasowych klientach
  • Definiowanie Obszarów Największych Możliwości
  • Narzędzia przydatne w określaniu potencjalnych klientów

Czas trwania: 1 dzień (8 godzin)

Korzyści:

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:

  • Identyfikować nowe obszary do rozwoju działań sprzedażowych
  • Wybierać najskuteczniejsze metody prospectingowe
  • Wykorzystywać wiedzę o dotychczasowych klientach
  • Podniosą swoją skuteczność w poszukiwaniu i wybieraniu odpowiednich dróg dotarcia do
  • nowych klientów, co przełoży się na wyniki sprzedażowe.

SPRZEDAŻ W OPARCIU O RELACJĘ Z KLIENTEM – CLIENTING

Zakres tematyczny

  • Clienting – sztuka budowania indywidualnej więzi z klientami
  • Autoprezentacja zawodowa
  • Techniki skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  • Nawiązywanie pozytywnych relacji w biznesie
  • Stosowanie „ramy perswazyjnej” w kontaktach z klientami
  • Perswazja właściwa – dobór argumentacji do typu klienta i jego potrzeb
  • Umiejętności perswazyjne
  • Zasady i techniki negocjacji handlowych
  • Trudni klienci – zarządzanie napięciami i konfliktami
  • Neutralizowanie manipulacji sytuacyjnych

Czas trwania: 2 dni (16 godzin)

Korzyści:

  • Zaplanowanie odpowiedniej strategii współpracy z kluczowymi Klientami
  • Zdobycie wiedzy i narzędzi oceny jakości relacji z Klientem
  • Doskonalenie umiejętności negocjacyjnych
  • Spowodowanie wzrostu rentowności w relacjach z Klientami
  • Nawiązywanie i utrzymywanie korzystnych kontaktów z klientami

SKUTECZNA PREZENTACJA PRODUKTU

Zakres tematyczny

  • Budowanie zaufania odbiorców prezentacji
  • Rodzaje i funkcje prezentacji
  • Analiza potrzeb odbiorców prezentacji
  • Kluczowe kompetencje prezentującego (m.in.: sztuka autoprezentacji, panowania nad tremą, komunikacją, umiejętność budowania wiarygodności, wyeksponowania cech kluczowych produktu, zarządzanie przestrzenią)
  • Język korzyści
  • Efekty psychologiczne, m.in.: efekt pierwszeństwa, efekt świeżości
  • Krzywa wydajności umysłowej a czas trwania prezentacji
  • Dopasowanie formy przekazu do potrzeb odbiorców
  • Zarządzanie treścią prezentacji w czasie
  • Przygotowanie planu prezentacji
  • Techniki oratorskie uatrakcyjniające prezentację
  • Pułapki związane z językiem prezentacji
  • Przygotowanie przekonującej prezentacji multimedialnej
  • Sposoby radzenia sobie z „trudnym“ audytorium

Czas trwania: 2 dni (16 godzin)

Korzyści:

  • Zdobycie wiedzy na temat realizacji atrakcyjnej prezentacji produktu
  • Nabycie umiejętności dostosowania formy i treści przekazu do potrzeb odbiorców
  • Poznanie języka korzyści oraz innych technik komunikatywnych podwyższających wiarygodność oraz atrakcyjność prezentacji
  • Poznanie kluczowych zasad tworzenia doskonałej prezentacji multimedialnej
  • Poznanie metod radzenia sobie z tremą, stresem, negatywnymi emocjami

NEGOCJACJE HANDLOWE – KOMUNIKACJA W SPRZEDAŻY

Zakres tematyczny

  • Typy relacji handlowych
  • Rodzaje strategii handlowych
  • Techniki i etapy negocjacji
  • Przygotowanie do negocjacji
  • Budowanie korzystnej relacji handlowej
  • Gra negocjacyjna: „Win and Win“
  • Komunikacja i asertywność w negocjacjach
  • Rozpoznawanie gier i manipulacji partnera – techniki przerywania gier
  • Momenty krytyczne w negocjacjach
  • Ustalenia końcowe w negocjacjach
  • Budowanie długlofalowych relacji handlowych

Czas trwania: 2 dni (16 godzin)

Korzyści:

  • Rozwój umiejętności komunikacyjnych oraz negocjacyjnych
  • Poznanie skutecznych technik i metod negocjacyjnych
  • Zwiększenie pewności siebie
  • Poznanie technik obrony przed manipulacją partnera
  • Zdobycie umiejętności wywierania wpływu na partnera oraz proces negocjacyjny
  • Umiejętność radzenia sobie z „trudnym“ partnerem
  • Poznanie różnych stylów negocjacyjnych
  • Zdobycie wiedzy na temat prawidłowego zakończenia negocjacji handlowych

TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU NA KLIENTA

Zakres tematyczny

  • Różnica między manipulacją a wywieraniem wpływu
  • Ekspresywne i receptywne wywieranie wpływu
  • Reguły skutecznego przekonywania (m.in. język korzyści, rodzaje argumentacji, reguły psychologiczne)
  • Skuteczne techniki perswazji
  • Wywieranie wpływu a negocjacje rozwiązań
  • Sztuka zadawnia pytań prowokujących do myślenia
  • Komunikacja niewerbalna w wywieraniu wpływu
  • Najczęstsze rodzaje manipulacji i obrona przed nimi
  • Wywieranie wpływu na spotkaniu biznesowym

Czas trwania: 2 dni (16 godzin)

Korzyści:

  • Poznanie skutecznych i etycznych technik wywierania wpływu
  • Zdobycie wiedzy na temat mechanizmów i reguł psychologicznych niezbędnych w skutecznym wywieraniu wpływu
  • Umiejętność doboru techniki do celu negocjacji
  • Rozpoznawanie i powstrzymywanie manipulacji
  • Sztuka budowania wypowiedzi zgodnymi z zasadami retoryki
  • Umiejętność zastosowania argumentacji logicznej
  • Świadome wykorzystanie komunikacji niewerbalnej w wyieraniu wpływu

PLANOWANIE I STRATEGIE MARKETINGOWE

Zakres tematyczny

  • Kluczowe kompetencje plannera strategicznego
  • Rodzaje strategii marketingowych
  • Wybór strategii marketingowej a wpływ na wizerunek i markę firmy
  • Analiza klienta – potrzeby, preferencje, motywacje, warunki utrzymania lojalności
  • Analiza rynkowa, m.in Ansoffa, Portera, BCG
  • Analiza konkurencji i jej strategii marketingowych
  • Analiza produktu
  • Narzędzia do diagnozy wniosków z analizy
  • Etapy projektowania strategii marketingowej
  • Kluczowe komponenty strategii marketingowej (m.in.: unique selling point, filozofia firmy, strategia kreatywna, pozycjonowanie, komunikacja)
  • Harmonogram strategii marketingowej
  • Wdrożenie strategii marketingowej: wewnętrzne i zewnętrzne
  • Elementy zarządzania zmianą

Czas trwania: 1 dzień (8 godzin)

Korzyści:

  • Rozwój myślenia strategicznego oraz kreatywnego
  • Nabycie umiejętności przeprowadzenia analizy rynkowej, konkurencji, klienta, produktu
  • Poznanie zasad projektowania i wdrożenia strategii marketingowej

Zapisz się na szkolenia już teraz!
Zadzwoń: 600 589 618, lub napisz do nas.

FORMULARZ KONTAKTOWY